Newsletter

Plati sigure

raiffeisen visa mastercard paypal

Producători

CONDITII DE LIVRARE

Comanda minima este de 100 lei si se prelucreaza dupa ce au fost confirmate toate datele de contact (nume, telefon, adresa, date de identificare), produsele comandate, precum si valoarea comenzii.

Comenzile primite dupa ora 12.30 se livreaza catre curier in ziua urmatoare. Firma de curierat livreaza la randul lor dupa 24 ore.

Daca se modifica adresa de livrare, livrarea se va face in ziua urmatoare.

 

Produsele expuse pe situl WWW.TPB.RO sunt produse care se adreseaza personalului calificat ce lucreaza in saloane dar sunt si produse ce pot fi folosite de catre client acasa.

Un castig important pentru client este livrarea la domiciliu/sediu, prin care scutiti un timp pretios, inclus intotdeauna in pretul final al unui produs dintr-un magazin traditional. Prin comandarea oricarui produs la noi, riscul Dvs. este inexistent pentru ca plata se face la livrarea integrala a comenzii Dvs. la adresa specificata.

 

Pentru a primi informatii suplimentare este de ajuns sa contactati Departamentul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon: 0785-228.009 (Cosmote) Program: Luni - Vineri intre orele 10.00 - 18.00 sau prin email. Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.

 Aveti responsabilitatea de a desface coletul la primire si de a verifica daca produsele sunt intocmai cele mentionate in factura sau documentul de trasnport. In cazul produselor lipsa responsabilitatea va cadea in sarcina cumparatorului. Pentru orice greseala a tpb.ro privind facturarea produselor, certificate de calitate, continut colete, etc va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru a indrepta eroarea facuta.

 

SERVICIUL DE GARANTIE

Serviciul de garantie se acorda tuturor produselor vandute sau oferite de firma noastra conform legislatiei in vigoare. Garantia poate fi de un an, doi ani sau dupa caz garantie extinsa. Daca aveti un produs care nu mai functioneaza in parametrii optimi sau prezinta defect de fabricatie vom depune toate eforturile sa verificam produsul si dupa caz sa il reparam sau schimbam pe cheltuiala noastra. 

GARANTIA SE OFERA GRATUIT CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE.

Pentru a putea beneficia de garantie trebuiesc indepliniti cativa pasi dupa cum urmeaza:

- Pastrati si ambalati produsul in ambalajul original.

- Produsele care intra in contact cu ceara trebuiesc curatate (Garantia se pierde in cazul in care exista ceara cursa in interiorul aparatelor datorita folosirii sau intretinerii necorespunzatoare). E bine de stiut ca un produs curatat frecvent si bine intretinut are o durata de viata mult mai lunga.

- asigurati-va ca produsul va ajunge la noi insotit de o copie dupa factura de achizite si certificatul de garantie.

- mentionati datele dvs de contact (adresa si un numar de telefon) in cazul in care sunt altele decat cele de pe factura pentru a va putea contacta.

- contactati departamenul nostru de relatii cu clientii prin email sau telefonic la nr 0785-228.009 pentru a obtine un termen estimativ al solutionarii.

Pentru zona Bucuresti si Ilfov asiguram Garantia produselor si la sediul clientului in functie de natura defectiunii sau de marimea produsului. Un reprezentant TPB.RO se va deplasa la sediul dvs.

 

SERVICIUL POST GARANTIE

Serviciul de POST GARANTIE se acorda produselor care fie au iesit din garantie fie au fost comercializate de alte firme decat a noastra.

Serviciul POST GARANTIE se poate oferi la sedul nostru sau la sediul clientului si implica urmatoarele costuri:

1. Cost expeditie a produsului de la client la depozitul nostru si retur.

2. Cost manopera - o stabileste tehnicianul in urma constatarii defectului

3. Cost piese de schimb necesare.

4. Cost deplasare tehnician la client de 40 Lei pentru zona Bucuresti si 50 lei pentru zona Ilfov. (daca se face deplasarea la client nu se mai aplica punctul 1.)

Orice interventie se face pe baza unui deviz estimativ si numai in baza acordului clientului.

 

 

CONDITII DE RETURNARE

 

Orice produs cumparat de pe site-ul WWW.TPB.RO, poate fi returnat in termen de 10 zile de la data primirii IN AMBALAJUL ORIGINAL INTACT si fara orice defect, urme, zgarieturi, pete, lovituri etc. si o copie dupa factura. La desfacerea coletului primit vom face fotografii si vom compara starea produsului la receptie cu cea declarata de dumneavoastra conform Ordonantei nr. 130/2000 (republicata), privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 

Timpul legal pentru returnarea contravalorii produsului este de cel mult 14 zile de la data denuntarii de catre consumator;

Returnarea produselor se face pe adresa :

Team Player Business SRL

Bd Theodor Pallady 287, Sector 3 Bucuresti   

Telefon: 0785-228.009

Pentru detalii prin email: office@tpb.ro sau pagina de contact:

http://www.tpb.ro/contact

"Art. 7. - (alineatul 1):  Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

"Art.4 litera b): Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14."

  

In cazul in care produsele achizitionate nu corespund asteptarilor dumneavoastra, va vom restitui contravaloarea acestora. Toate produsele oferite de TPB.RO beneficiaza de garantie si sunt livrate in ambalajele originale.

 

Costurile de returnare intra in sarcina clientului, produsul trebuind a fi predat la sediul nostru din Bd Theodor Pallady 287, sector 3. Bucuresti. Pentru ca returnarea sa fie completa, este absolut necesara inapoierea produsului impreuna cu o copie a certificatului de garantie si a facturii fiscale. Pierderea documentelor va atrage intarzieri privind restituirea contravalorii produselor, pana la finalizarea situatiei.

 

Procedura de returnare a produselor este supusa unor termene si conditii minimale. In functie de constatarile realizate referitor la starea produsului si a accesoriilor returnate (produs desigilat, incomplet, defect, avariat, etc), TPB.RO isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa.

 

 


Viziteaza site-ul Total Pro Beauty pe ShopMania