10 intrebari pe care sa le pui inainte de a merge la salonul de infrumusetare

Spread the love

10 intrebari pe care sa le pui inainte de a merge la salonul de infrumusetare

Fie ca vorbim de salonul de infrumusetare la care obisnuim sa ne facem tratamentele de frumusete, ca dorim tratamente complexe, mergem la intretinerea unghiilor false sau dorim sa ne programam pentru o simpla scurtare a varfurilor trebuie sa nu uitam sa punem cateva intrebari care vor aduce in prim plan avantaje sau dezavantaje de care dorim sa ne ferim.

  1. Programarea telefonica. Indiferent ca dorim doar sa ne tundem sau dorim un tratament cosmetic, obisnuim sa facem programari telefonice. De fiecare data cand sunam, putem discuta cu aceeasi persoana, dar in perioada vacantelor este posibil sa ne trezim ca perosna la care mergeam de obicei este in vacanta. pana la urma si ea are acest drept. Astfel sunati din timp, faceti programari din timp si cu o saptamana inainte mai sunati odata pentru confirmarea ca nu s-a modificat nimic.
  2. Oferte si promotii. Din cand in cand furnizorii pentru saloane organizeaza clientilor fideli, saloanelor, oferte pentru produse sau consumabile. Parte din aceste oferte se adreseaza revanzarii sau in ideea de a se oferi clientului final. Exista posibilitatea sa se mai omita acest lucru sa va fie transmis ca si client, asa ca, intrebati care sunt ofertele active sau ce promotii apar. Chiar daca sunteti client fidel, prin informarea activa asupra ofertelor, deveniti un client mult mai multumit, ceea ce isi doreste fiecare salon. La fel puteti face si in cazul noutatilor, in urma lansarilor de produse sau prin dezvoltarea de game de produse noi destinate infrumusetarii.
  3. Aflati ce produse sau tratamente sunt in voga ori se folosesc in cazul tratamentului, sau sedintei de infrumusetare pentru care ati venit la salon. Chiar daca stiti ca de fiecare data cand mergeti la salon pentru epilare veti spune: "Ce s-ar mai putea inventa in ziua de azi cand toate s-au inventat?" Aceasta abordare este una gresita deoarece segmentul de frumusete si mai ales cel profesional are mereu noutati, tehnologii, ingrediente minune si secrete ce asteapta sa fie dezvaluite. Intr-o piata de miliarde de dolari la nivel mondial, exista sute de companii specializate pe inovatie, pe abordari noi, ce stabilesc tendinte, curente si ne aduc mereu ingrediente noi, din ce in ce mai functionale, magice. Posibil ca aceasta industrie sa inceteze sa mai functioneze, cand va aparea femeia perfecta la scara planetara. Pana atunci..
  4. Sa ne ocupam putin si de intrebarile incomode! Ce ne facem atunci cand am plecat in concediu si am constatat ca nu ne-am epilat destul, dorim de fapt un par mai scurt, parca culoarea nu se potriveste cu ce am vrut initial, s-a rupt o unghie falsa si lista ar putea continua. In astfel de situatii dorim o interventie de frumusete de urgenta numai ca suntem prea departe de cosmeticiana noastra sau de tehnicianul in unghii false. Am pus ochii pe un salon in zona unde suntem cazati si ne tenteaza sa ne facem un drum. De aici pana la rezultatul final pot interveni multe variabile, si avem foarte multe sanse sa avem la final un fiasco total sau un rezultat WOW! care sa ne multumeasca mult timp. De acest rezultat poate depinde ceea ce a mai ramas din concediu si ca acesta sa fie un succes. Cum procedam cu diplomatie fara sa suparam pe nimeni si sa ne pregatim terenul pentru o programare? Intai de toate mergem la salonul cu pricina pentru a obtine informatii si anume, daca au liber, sau daca trebuie programare, putem arunca o privire pe tarife, putem intreba ce servicii mai au in afara de cele de baza, cu ce game de produse lucreaza, daca pot exista incompatibilitati intre produse (de exemplu la gelurile pentru constructia unghiei false). In cazul epilarii cu ceara ce fel de ceara foloseste, ce uleiuri dupa eplat. In cazul tratamentelor cosmetice corporale sau tratamentelor cu parafina, aici este mai dificil intrucat pot exista produse cosmetice ce pot avea alergeni, produse cosmetice prea tonice sau prea astringente. Puteti spune daca aveti vre-o alergie si ca doriti sa incercati produsul pe mana iar in ziua urmatoare sa reveniti pentru tratament. Pentru o picatura nu plange nimeni, ba chiar vor exista ambele parti multumite in cazul unei intelegeri tacite.
  5. Statistica spune ca odata ajunsi pe plaja, multi barbati ajung la concluzia ca s-ar mai tunde sau ar face o mica schimbare de look. Posibil, ca abundenta de femei frumoase, sa ii inspire acest lucru, drept este ca si in cazul statiunilor montane, deci si iarna aceasi statistica spune acelasi lucru. Astfel, multi barbati vor sa se tunda, sa lase barba, sa scurteze barba, sa o stilizeze. Nimic mai frumos, o schimbare de look este mereu un plus de incredere de sine si o nota de eleganta. Cum si pentru femei si pentru barbati, sa ai putina grija de tine, este o necesitate nu numai fizica, cat si psihica. Pana aici totul frumos si bine. Nu sunt multe cazuri da am auzit de cateva ori ca "am fost sa ma tund si m-am ales cu o urticarie, o pata pe gat sau mancarime" Un procedeu foarte important in salonul de infrumusetare este sterilizarea si curatarea instrumentarului, folosirea de produse de unica folosinta precum si aplicarea tehnicilor de pastrare a igienei fata de client. Nu sunt potrivite comentarii de genul: "la noi in localitatea aveti pretentii prea mari pentru curatenie asa cum aveti de unde veniti."  sau "au fost prea multi clienti azi si nu am apucat sa curat instrumentele" Acolo unde se folosesc masinile de tuns, foarfecele, spatulele metalice trebuie sa se faca sterilizarea cu solutii biocide pentru instumentar dupa fiecare client. In saloanele unde se practica epilarea, vopsitul parului sau chiar si stilizarea barbii obligatoriu se poarte manusi de unica folosinta. Nimeni nu doreste ca o simpla vizita la salonul de infrumusetare, coafor sau frizerie sa se transforme intr-un eveniment neplacut.
  6. Un aspect destul de important in abordarea noastra este Planificarea. Va vom spune cateva lucruripe care posibil sa le cunoasteti. Cu toate astea garantat sunt unele persoane carora acest termen de acum incolo le va fi foarte util. De ce avem nevoie de planificare? Inainte de toate noistim ca urmeaza sa plecam in concediu. Putem pleca la mare sa facem bai de soare, bai de namol, bai de spuma, de sampanie, etc. Putem pleca la munte sa skiem  sau facem tratamente in bai termale, ati inteles ideea. Stiind ca vom merge pe plaja, de exemplu, nu se recomanda sa ne epilam si imediat a doua zi sa mergem sa stam la soare. Nu se recomanda baile in apa sarata imediat dupa epilare intrucat pot aparea usturimi si o inrosire a pielii. Este adevarat ca nu toate persoanele au reactii adverse identice, dar in acelasi timp stim ca sunt unele persoane, care se pot irita de la costumul de ski, de la bai de namol de la sarea excesiva a apei, imediat dupa epilare cu ceara. Astfel e bine sa ne programam din timp la salon cu cateva zile de preferinta iainte de a pleca in concediu pentru a evita posibilele neplaceri. Totodata este un plus de profesionalism si fata de specialistul de la salon cand va faceti o programare intrucat si acesta la randul lui are timp sa isi procure cele necesare tratamentului dumneavoastra.
  7. Cand expira un produs? Stim ca de cele mai multe ori personalul de la salon este unul calificat si de multe ori exista chiar si un sistem de verificare a termenelor de epirarea a produselor. Cu toate aceastea si inpiata deservirii populatie cu servicii de infrumusetare profesionale ca si in alimentatie pot exista scapari de cele mai multe ori involuntare. Astfel daca alegem sa mergem la un salon, uitati-va sau intrebati cand expira un produs, cand a fost fabricat sau cat poate fi folosit de la deschidere si normal cand a fost urilizat prima oara. In cazul in care se doreste o dezinformare va veti asigura macar ca ati intrebat desi asigurat-va ca nu jigniti personalul specializat de la salon. Oricine poate gresi si astfel va puteti lua o masura in plus.
  8. Un punct foarte important este inainte de a va face programarea la salon sau chiar si inainte de a incepe procedura, tratamentul sau serviciul dorit sa anuntati daca aveti ceva reactii adverse si alergii mai ales la ce ingrediente. Nu de mult timp am intalnit produse cosmetice ce aveau in consistanta si propolis. Propolisul  este un ingredient minunat dar e bine de stiut ca intr-un procent deloc nesemnificativ, unele persoane sunt alergice. In baza unui tratament sau chiar de la o pastila ce contine si propolis, pot exista alergii, efecte adverse neplacute care te pot aduce intr-o situatie critica in numai cateva minute
  9. Chiar daca este ultimul punct nu este cel mai putin important aspectul legat de pretul serviciilor. Nu va sfiiti sa intrebati cat va costa serviciile dorite, cat timp dureaza, daca sunt aspecte de retinut inainte de tratamentul propriu zis. Numai in felul acesta veti evita sa aveti neplaceri sau surprize nedorite.
  10. In cazul in care tratamentul pentru care faci programarea este in orasul tau sau la salonul unde mergi de obicei, cu riscul ca este un punct foate bine cunoscut de multa lumea, il amintim pentru a avea o imagine de ansamblu completa asupra intrebarilor la care trebuie sa avem un raspuns inainte de a merge la un salon de infrumusetare. Astfel in cazul tratamentelor de intretinere intrebati mereu ce recomandari vi se ofera pentru a pastra cat mai mult coafura, unghiile false, sau pielea catifelata in urma tratamentului la salon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *