close

Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru detalii te invitam sa citeşti GDPR.

Newsletter

Plati sigure

raiffeisen visa mastercard paypal

Producători

Lista produselor producătorului Labor Pro

Labor Pro

Labor Pro


Profilul companiei Labor Pro


DOI FRATI UNITI SI IN PROFESIE


O relatie de empatie naturala si intelegere ofera Labor Pro-ului conducerea sinergica


O idee de afaceri unica si partajata a dezvoltat compania de-a lungul anilor pentru a deveni un jucator principal de referinta pentru produsele profesionale pentru par si infrumusetare.


Impartasim dorinta de a actiona impreuna intotdeauna cu responsabilitate, consecventa si coerenta in ceea ce priveste personalul, forta de vanzare, clientii si toti utilizatorii produselor noastre.


In fiecare zi, personalul nostru este implicat activ in organizarea si ingrijirea oricarui detaliu, iar forta de vanzari cultiva activ relatiile cele mai competente si selectate cu clientii. Compania isi propune sa construiasca relatii pe termen lung si, prin urmare, programul contribuie la sanatatea si linistea comerciala a companiei si a clientilor.


Compania noastra este un loc in care oamenii sunt mandri sa lucreze si in care toata lumea poate gasi inspiratie pentru a oferi tot ce este mai bun din sine. Deschiderea si orientarea catre imbunatatirea constanta sunt valori de nesuprimat pentru a satisface dorintele si a satisface nevoile celor care se ocupa de Frumusete si Par. ”


PRINCIPIILE NOASTRE:


imbunatatire constanta


Suntem dedicati cercetarii constante pentru orice posibila imbunatatire: organizarea interna, alegerea furnizorilor, calitatea produselor noastre pana la cele mai bune servicii comerciale si logistica. Acordam cea mai mare atentie compozitiei sortimentului si alinierii sale perfecte la nevoile pietei. Observarea constanta a tendintelor actuale devine o necesitate de nesters.


Spirit de echipa


Personalul companiei si oamenii de vanzari fac parte integranta din organizatie. Personalul si agentii se angajeaza intr-un spirit colectiv care implica clienti. Critica este intotdeauna constructiva. Cele mai bune solutii sunt obtinute impreuna prin dialog activ si ganduri comune.


Atitudine antreprenoriala


„Gestionati-l” - Faceti ca acest lucru sa se intample. Fiecare membru al organizatiei actioneaza concret si rapid. Toata lumea se simte responsabila fata de intreaga organizatie si este puternic orientata spre rezultate. Pentru toti este necesara participarea activa cu o atitudine proactiva.


Clientul in atentie


Clientul este intotdeauna prioritatea. stiind cum sa intelegem si sa satisfacem nevoile prezente si viitoare ale clientilor este de o importanta capitala. Calitatea serviciilor, dialogul bun si promptitudinea raspunsului trebuie sa fie de o asemenea excelenta pentru a distinge compania, pentru a fi aleasa in mod activ de cei mai competenti parteneri de afaceri.



Calitate


Tot ce este facut, trebuie facut bine.


 


PRIMII OAMENI - APOI NUMERE


O mare importanta pentru profesionalismul fiecarui individ


Personal


Structura organizatorica a companiei este compania


Tinerii in crestere, inspiratia pentru a se imbunatati intotdeauna, motivatia constanta pentru a oferi in permanenta tot ceea ce simtiti peste tot in companie si pentru a prezenta experienta de lucru zilnica in companie. intalnesti energie raspandita care traduce orice program antreprenorial in actiune cu spirit de atitudine de echipa. Suntem un grup la care fiecare membru este mandru ca apartine.


Forta de vanzare


Agentii sunt o parte integranta a companiei


Agentii de vanzari ai Labor Pro sunt consultanti, persoane de referinta si contact principal pentru clienti. La fel ca un fermier, vanzarile forteaza semintele, cultiva si dezvolta campurile, cunosc piata si nevoile acesteia. Forta de vanzari stie sa asculte si sa consilieze si poate transpune punctele forte ale companiei in beneficii comerciale concrete pentru clientii selectati Labor Pro.


Clienti


Adevarata inima a companiei


Sanatatea clientului este sanatatea companiei si a tuturor persoanelor implicate. Selectia responsabila a celor mai competenti parteneri cultiva relatii de lunga durata. Doar un parteneriat bun poate asigura dezvoltarea potentialului de vanzare, a avantajelor comerciale reciproce si satisfactia utilizarii unor instrumente bune.

Mai multe
Se afişează 1-7 din 7 articole
Se afişează 1-7 din 7 articole
Viziteaza site-ul Total Pro Beauty pe ShopMania